Marketing Suárez reparte besos en su nueva campaña por Patricia Anzola|Publicada 20/07/2022 La nueva propuesta creativa de la marca está firmada por la agencia McCann.Fuente info Autor: Storytelling salvaje (Alienta) 4.6 de 5 estrellas(510)17,05 € (a partir de 09/09/2024 22:17 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Psychology of Money: Timeless lessons on wealth, greed, and happiness 4.6 de 5 estrellas(79538)19,00 € (a partir de 09/09/2024 22:17 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) A 22 pasos del éxito: De 0 a 25.000.000€ 4.5 de 5 estrellas(2494)13,51 € (a partir de 09/09/2024 22:17 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
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Publicada 06/10/2022 Así funcionó la acción de Ron Brugal con Quique Dacosta y varios ‘influencers’ Tango, agencia de Ron Brugal desde hace tres años, realizó esta campaña, que utilizaba como eje de comunicación una serie de experiencias inmersivas bajo el paraguas ‘Celebrando la Amistad Verdadera’ en diferentes ciudades de España.