Marketing La marca de alojamientos que busca conectar con el usuario a través del refranero español por Patricia Anzola|Publicada 16/02/2024 El equipo creativo de Roto Studio ha dado vida a la campaña ‘Get Along’.Fuente info Autor: Atomic Habits (EXP): An Easy & Proven Way to Build Good Habits & Break Bad Ones 4.6 de 5 estrellas(176336)19,15 € (a partir de 28/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Psychology of Money: Timeless lessons on wealth, greed, and happiness 4.6 de 5 estrellas(87424)14,37 € (a partir de 28/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Inteligencia emocional (Ensayo) 4.5 de 5 estrellas(2244)18,52 € (a partir de 28/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 03/02/2024 Daniela Idi, nueva directora de marketing para Europa, Oriente Medio y África para Motorola Sustituye a Jutta Peinze, quien ya no forma parte de la compañía.
Publicada 29/05/2023 Muerde la Pasta: «La innovación ya no es una posibilidad, sino una necesidad» Entrevista con Marinella Anglano, directora de marketing y comunicación de Tastia Group, al que pertenecen los restaurantes Muerde la Pasta.
Publicada 04/07/2024 Shein se va de gira de verano con Klarna El tour #SummerGlamourTour viajará hasta Palma de Mallorca, Ibiza y Badalona.
Publicada 30/10/2024 Gaes quiere hacernos llorar con su última campaña ‘Una revisión auditiva especial’ está firmada por la agencia creativa Small.