Marketing Sara Baras le pone pasión a la Semana Santa de Andalucía por Patricia Anzola|Publicada 24/03/2022 ‘No hay pasión pequeña’ ha sido creada por la agencia creativa Proximity.Fuente info Autor: Never Split the Difference: Negotiating as if Your Life Depended on It 4.7 de 5 estrellas(38258)10,54 € (a partir de 29/05/2023 21:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Psychology of Money: Timeless lessons on wealth, greed, and happiness 4.6 de 5 estrellas(35399)14,37 € (a partir de 29/05/2023 21:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Florentino Pérez, el poder del palco: 26 (A Fondo) 4.5 de 5 estrellas(729)15,20 € (a partir de 29/05/2023 21:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 09/05/2022 Rioja invita a disfrutar del vino en primavera Madresanta es la agencia que está detrás de la creatividad de la campaña.
Publicada 14/10/2022 Babaria se centra en el precio en su nueva campaña ‘Cuidarse no cuesta tanto’ es el eslogan de su nueva campaña de creación propia.
Publicada 24/11/2022 Alberto Extramiana, nuevo director de marketing de Peugeot en España Sustituye a Vincent Lehoucq, que ha sido nombrado director de Opel para España y Portugal.
Publicada 03/03/2022 ¿De qué se habla en Facebook e Instagram? Estos son los temas más comentados ‘La cultura en auge: Informe de tendencias de 2022’, elaborado por el equipo de investigación de marketing de Meta, revelas los principales cambios culturales en el último año.