Marketing Dos sillas Ymedia: Equipo y producto por Patricia Anzola|Publicada 07/03/2022 Rafael Urbano, CEO de Ymedia Wink iProspect; Ángel López, ‘Chief Digital Officer’ en Dentsu, y Roger Sendra, ‘Managing Director’ de Dentsu BarcelonaFuente info Autor: The Little Book of Hermès: The Story of the Iconic Fashion House: 14 (Little Book of Fashion) 4.7 de 5 estrellas(287)11,99 € (a partir de 28/01/2023 23:33 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Obtenga el sí: El arte de negociar sin ceder (Gestión 2000) 4.3 de 5 estrellas(197)16,10 € (a partir de 28/01/2023 23:33 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Hooked: How to Build Habit-Forming Products (Portfolio) 4.6 de 5 estrellas(4959)16,00 € (a partir de 28/01/2023 23:33 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 30/03/2022 Burger King convierte tu casa en el hogar del Whopper Nueva campaña de exterior digital de la cadena de hamburguesas para promocionar los pedidos a través de su app.
Publicada 04/05/2022 7UP monta su propia caseta sobre ruedas en la Feria de Abril Esta acción se enmarca dentro de la campaña bajo el lema ‘Enrédate con 7UP’.
Publicada 22/04/2022 Las características del consumidor post-pandémico que todas las marcas deben conocer Conclusiones extraídas según el análisis Trends Review 2021-2022 de The Cocktail
Publicada 14/09/2022 KFC, el anunciante con más casos finalistas en los Premios Eficacia La marca de restauración rápida es la que más casos seleccionados tiene.